Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007

QUERER


Να κλαις
έτσι ο πόθος ποθεί
η φωτιά ν’απλωθεί
μυστικό κι ενστικτό μου βαθύ
Να κλαις
που δυο μάτια κοιτάς
και να χάνεται ο χρόνος
μια στιγμή, χρόνια ή μήνες
Αργά
να φιλάς το φιλί
σαν εξαίσια απειλή
να ξεσπάει σαν το κύμα με μιας
Να κλαις
να ζητάς να σωθείς
με φωτιά να ενωθείς
κι απ’το είναι να φτάνει
ο λυγμός
ως τα χείλια
Να κλαις
τι πληγή ν’αγαπάς
λαβωμένος να πας
μες του κόσμου το γλέντι απών
Να κλαις
που νυχτώνει χωρίς
κάποια ελπίδα να βρεις
πόσα πέπλα έχει η νύχτα
Φωτιά
σε φαρέτρα χρυσή
για να μένει μισή
απ’τον έρωτα πάντα η καρδιά
Ποτέ
πάνε χρόνια είχα πει
μα ξανάρθε η αστραπή
κι είπα
βάλε στο ευάλωτο εγώ
δυο ποτήρια
Να κλαις
έτσι ο πόθος ποθεί
η φωτιά ν’απλωθει
μυστικό κι αγγιγμά μου βαθύ
να κλαις...


Δίσκος: Ντάμα Κούπα
Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική : Rene Dupere
Στίχοι: Manuel Tadros
Ελληνικοί στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου

12 σχόλια:

Passionaria είπε...

http://passionaria.blogspot.com/2007/02/querer.html

για την original version

σιγά μην είναι να κλαις!

ΝΑ ΘΕΣ ΕΙΝΑΙ!!! ΝΑ ΘΕΣ!!!

Unknown είπε...

χαχαχαχα
καλά ότι και να πω θα είναι λίγο!!!
ή εσύ είσαι μέσα στο κεφάλι μου ή εγώ στο δικό σου...ή ακόμη πιο απλα, όπως λέει κι αγαπητός λαός:
τα μεγάλα πνέυματα συναντιούνται!!!!!
χαχαχαχαχα

Passionaria είπε...

:))))))))))))))))))))))))))))))))))
Πραγματικά!
Δε ξέρω τι να πω πια!
Απιστευτο!
Μάλλον τα μεγάλα πνεύματα είναι παντως ;)

Unknown είπε...

xaxaxaxaxa
είναι ότι με εκφράζει περισσότερο αυτές τισ μέρες πάντως!!!
ουφ :)

Passionaria είπε...

έτσι ο πόθος ποθεί
η φωτιά ν’απλωθει

μόνο για αυτή τη φράση συγχωρώ την άθλια μετάφραση...

Unknown είπε...

δεν είναι μετάφραση καλό μου, είπαν το γενικό νόημα στη Λίνα κι αυτή έγραψε αυτό που της έβγαλε η μουσική!!

Passionaria είπε...

σιγά μην έκανε και βουντου!
χα χα χα!
Θα σου το μεταφράσω κάποια στιγμή να καταλάβεις τη διαφορά.
Πάντως να θυμάσαι: ΝΑ ΘΕΣ!

Unknown είπε...

xaxaxaxa
βουντου η Λίνα δεν θα έκανε ποτέ, είναι η Λίνα μωρό μου, δεν είναι καμιά τυχαία!!!1
θα χαρώ να μου κάνεις τη μετάφραση πάντως

Passionaria είπε...

Μετά τη μετάφραση που θα σου κάνω θα ξεχάσεις τη Λίνα!
αμ πως...

Unknown είπε...

χαχαχα
Η Λίνα μικρή μου έχει αγγίξει τις ψυχούλες μας, τόσες και τόσες φορές...δεν θα κάνω λίστα γιατί θα μας πιάσει η νύχτα!!
"Αδιόρθωτα τα μάτια κι οι καρδιές!!!"

Ανώνυμος είπε...

kalimeres kalimeres synavlies moysikes dhmhtra tania thelw anoixth akroash apo lykabhtous dromoys ki egw tha steilw kymata hlioys aeraki phws agapes agalies k xamogela


tania

Unknown είπε...

καλημέρα μικρό ξενητεμένο μας:)
φυσικά και θα είσαι σε ανοιχτη ακρόαση το βραδυ της συναυλίας! αυτό ήταν δεδομένο, το θέμα είναι πως να κάτσει με το άλλο ώστε να είσαι εδω και να την παρακολουθήσουμε μαζί:)
φιλια λίγο συννεφιασμένα αλλά πάντα χαμογελαστά