Τετάρτη 6 Ιουνίου 2007

Χαμένη

Παρουσία περίεργη, απουσία παράξενη,
Μέρες στο τηλέφωνο για μια καλημέρα,
Βόλτες στα όνειρα, αγωνίες, απολάυσεις,
Διάθεση παιχνιδιάρικη, ερωτική,
Κι όμως ασαφής, εξωτική,
Αέρινη παρουσία, απουσία,
Ώρες αναμονής για ένα νεύμα,
Για ένα χαμόγελο, για μια ματιά.
Τίποτα, κανείς, τίποτα, δουλειά,
Δικαιολογία; Αλήθεια; Φόβος;
Άγνοια, αγωνία, ερωτιματικό...
Ερωτικό; Φιλικό; Άγνοια!
Βόλτες στο μυαλό, αυτοσυγκέντρωση;
Παρουσία αέναη, αέρινη, εξωτική,
Απουσία αγωνιώδης, ανασφαλής.
Αρωμα καλοκαιριού, πορτοκαλιού,
Αγγιγμα αδιάφορο, τυχαίο;
Απουσία επώδυνη, άγρια μουσική,
Συνεχόμενη, απουσία.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα κοριτσάκι!!!

Μου άρεσε τόσο μα τόσο πολύ... βρήκα πολλά κομμάτια μέσα του...
Πολύ καλό!!!!!

Φιλιά
Γούτσου-γούτσου

Unknown είπε...

καλημέρα κοριτσάκι μου,
όμορφες μέρες, ενδιαφέρουσες, ιντριγκαδόρικες...
δημιουργικές...
θα σε δούμε καθόλου σήμερα, εστω για καφεδάκι κατα τις 6:30; τι ωρα ειναι η συναυλία;

φιλια πολλααααααααααααα γουτσου γουτσου μου

Passionaria είπε...

χαμένη σαν τα εδεσποτα δεν ειναι κακό... au cintraire!
Βέβαια εγώ έχω πρόβλημα δέσμευσης, οπότε μπορεί και να μη μετράει το τι λέω...