Παρασκευή 16 Μαΐου 2008

Ήρθαν οι μέρες …!


Ήρθαν οι μέρες που είναι γαλάζιες και φωτεινές,
Ήρθαν οι μέρες που η φωνή σου δεν ψιθυρίζει στο κεφάλι μου,
Ήρθαν οι μέρες που νιώθω δυνατή και ικανή για όλα,
Ήρθαν οι μέρες που τα μάτια σου δεν κλείνουν το δρόμο μου,
Ήρθαν οι μέρες που δε σ’ αναζητώ στα όνειρά μου,
Ήρθαν οι μέρες που δε με στοιχειώνεις πια,
Ήρθαν οι μέρες που δε σε ψάχνω στα στενά της Αθήνας,
Ήρθαν οι μέρες που δεν αγωνιώ μήπως σε δω μπροστά μου,
Ήρθαν οι μέρες που είμαι «εγώ»,
Ήρθαν οι μέρες που ο ήλιος μου χαϊδεύει το πρόσωπο,
Ήρθαν οι μέρες που χαμογελάω και πάλι,
Ήρθαν οι μέρες που ζω από την αρχή.
Ήρθαν οι μέρες …!

4 σχόλια:

naya είπε...

Nα ελπιζω δηλ..
:)

Unknown είπε...

Καλησπέρα naya και καλώς ήρθες :)
φυσικά και να ελπίζεις, η ελπίδα είναι αυτή που δίνει νόημα σε κάθε βήμα :)

katerina.. είπε...

"που τα ματια σου δεν κλεινουν το δρομο μου"..ομορφα λογια..ομορφες μερες..

Unknown είπε...

Καλησπέρα Κατερίνα και καλώς ήρθες :)
Ομορφες μέρες, επιτέλους :)
Ελπίζω να είναι και οι δικές σου χρωματιστές και γεμάτες αρώματα :)