Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

4

Μ’ αγαπάει κανείς;

Που είναι όλοι αυτοί που με παίνευαν; Όλοι αυτοί που περηφανεύονταν για μένα; Που χάθηκαν;

Μ’ αγαπάει κανείς;

Που είναι όλοι αυτοί που μιλούν για την ιστορία και τα χώματα μου σαν να τους ανήκουν; 

Μ’ αγαπάει κανείς;

Αυτοί που με τραγούδησαν που είναι; Κι αυτοί που έγραψαν για μένα; Που είναι αυτοί που ακόμα για το χώμα μου μιλούν;

Μ’ αγαπάει κανείς;

Γέννησα επιστήμονες, καλλιτέχνες, ανθρώπους του μόχθου, της ζωής  που πήγαν κι αυτοί;

Μ’ αγαπάει κανείς;

Γέννησα αγωνιστές, ονειροπόλους, γέννησα ποιητές, γέννησα ανθρώπους καθημερινούς που έλεγαν θα πέθαιναν για μένα. Που πήγαν;

Μ’ αγαπάει κανείς;

Που πήγαν όλοι αυτοί που ήθελαν να με σώσουν;  Που χάθηκαν κι αυτοί που έφαγαν το ψωμί μου;

Μ’ αγαπάει κανείς;

Γεμάτο αίμα το χώμα μου, κι η ψυχή μου άδεια. Μόνο μοναξιά και εξαθλίωση γεμάτη η ζωή μου. Ντροπή και διασυρμός.

Μ’ αγαπάει κανείς; Εμένα; Για μένα;




Δεν υπάρχουν σχόλια: