Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

Ανθρωπο ζητώ

Ψάχνω Εσένα,

Κοιτάζω γύρω μήπως σε δω,

Μήπως σ’ αναγνωρίσω,

Ψάχνω τη μυρουδιά σου,

Σε ψάχνω,

Στο δρόμο μου,

Στα τραγούδια που ακούω,

Εσένα,

Εσένα που με κάνεις ολόκληρη,

Εσένα που με αφήνεις να πεθάνω στα χέρια σου,

Εσένα,

Εσένα που φοβάμαι να σε κοιτάξω κατάματα,

Εσένα που σε νιώθω στο δέρμα μου κι ανατριχιάζω,

Εσένα,

Εσένα που θα μ’αφησεις να παραδοθώ.

Εσένα που θα γύρω το κεφάλι μου στον ώμο σου,

Εσένα.

Αν με δεις φώναξε με,

Θα σ’ακούσω,

Αν με δεις πιάσε μου το χέρι,

Θα κρατηθώ,

Αν με δεις,

Πάρε με αγκαλιά,

Σ’έχω ανάγκη,

Εσένα!

9 σχόλια:

Marios είπε...

Καλησπέρα.
Πρώτη φορά γραφω στο blog σου.Ηρθα τυχαία απο το blog της Vanessa.
Μου αρέσουν αυτά που γράφεις.
Ολα αυτά έχουν μια ευαισθησία και παράλληλα κρύβουν την μοναξιά της καθημερινότητας.
Που πρέπει τόσο πολύ να ψάξουμε για να βρούμε ΑΝΘΡΩΠΟ.

Unknown είπε...

Καλημέρα Μάριε,
καλώς ήρθες :)
Μεγάλο πράγμα το να βρεις άνθρωπο!
Ισως το δυσκολότερο. Σου εύχομαι να τον βρεις :)
Να περνάς :)

vanessa είπε...

Aκουσα το όνομά μου και ήρθα. Να τα πούμε καλό μου όποτε θες. Αθήνα είμαι η έρμη από τούδε και για όλο το χειμώνα. Θα φάμε πολλά τσιζκέικ αλλά θέλω την πιατέλα γιατί εν εχω αλλη!! :P

Unknown είπε...

Μικρή μου καλησπέρα :)
η πιατέλα είναι εδώ, άδεια και μόνη, περιμένοντας το τσιζ κεικ που θα ετοιμάσεις για να το παραδώσεις στην αγκαλιά της!!! Μαζί της περιμένω κι εγώ, για μια μπουκιά γλυκιάς απόλαυσης! χεχεχε μικρή μου το τηλ το έχεις πάρε με όποτε έχεις χρόνο και όρεξη και η πιατέλα κι εγώ εχόμαστε στο χώρο σου, ή εσύ στο δικό μας και σου την επιστρέφω :)
Απόλαυσε την Αθήνα άδεια, είναι μια κούκα:)

quartier libre είπε...

@
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ;!
ΕΧΕΙ ;!!!!

αν ναι,

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ !
με υγεία,
με ανθρωπιά ...
ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ !

φιλί
από Αθήνα άδεια επίσης...

quartier libre είπε...

@
σε 4 μέρες ;
στις 17 ;

Unknown είπε...

Καλησπέρα μικρή μου :)
καιρό εχω να σε δω. Πίσω στην Αθήνα μετά από 4 μόνο μέρες στη μανούλα. Ναι στις 17! Μεγαλώνω γαμώτο! :)
Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές και ανταποδίδω, κυρίως στο "με άνθρωπο"

quartier libre είπε...

@
σήμερα λοιπόν είναι η σωστή μέρα !
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !

ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, να μεγαλώνουμε... :)

κρατείστε καλά τις μαννούλες, όσο τις έχουμε !

όσο για το "άνθρωπο", ας είναι δύσκολο... στο εύχομαι αληθινά !
(αφείστε με εμένα...)

Unknown είπε...

@ql
χαχαχα
Καλημέρα :)
το κακό είναι πως δεν νιώθω να μεγαλώνω, μόνο τα χρόνια περνάνε και σκεφτομαι μήπως κάτι κάνω λάθος και δεν έχω τα ίδια μυαλά με τους συνομήλικούς μου. Θα δείξει.
Σ'ευχαριστώ και πάλι και σου εύχομαι να βρεις άνθρωπο με μια καρδιά μεγάλη και γεμάτη.