Τετάρτη 23 Απριλίου 2008

Ελπίδα


Κάθε μέρα την ψάχνω, να πιαστώ πάνω της,
Κάθε μέρα τη χάνω κι αγωνίζομαι,
Μέρα με τη μέρα, ώρα με την ώρα
Τρέχω πίσω της και φεύγω μακριά της
Για χάρη της συνεχίζω, εξαιτίας της παραιτούμαι
Κι αυτή πάντα τόσο κοντά και τόσο άπιαστη,
Τόσο μακριά και τόσο δίπλα μου,
Χωρίς αυτή δεν ζω, τη χάνω και πνίγομαι,
Τη νιώθω να φεύγει και πνίγομαι,
Τρέχω πίσω της σαν παιδί πίσω απ’ τη μπάλα του,
Τρέχω, την κυνηγάω κι όλο τη χάνω
Κι όλο τη βρίσκω κι όλο μου γλιστρά,
Δίνει νόημα στη ζωή μου, δε ζητάει τίποτε
Κι όμως δεν είναι πάντα δίπλα μου,
Δεν με κρατάει από το χέρι όταν φοβάμαι,
Τότε είναι που τη χάνω, τότε είναι που χάνομαι
Που δεν βλέπω πια φως παρά μόνο σκοτάδι.
Μα ο ήλιος βγαίνει κάθε πρωί κι αυτή γυρίζει
Μου χαμογελάει κι αρχίζουμε πάλι από την αρχή…

4 σχόλια:

speranza είπε...

Ωραίο να την έχει κανείς...

Εγώ την έχασα... και πονάω...και φοβάμαι...

Φιλιά

quartier libre είπε...

να είσαι καλά,
να μην αφίνεις την ελπίδα...

αγάπη σου εύχομαι και
Καλή Ανάσταση !

F είπε...

να μη φύγει ποτέ

καλησπέρες

χρόνια καλά

Unknown είπε...

Καλημέρα, Χριστός Ανέστη
και μαζί του ελπίζω να τα καταφέρουμε κι εμείς :)
Δεν έχουμε το δικαίωμα να χάσουμε την ελπίδα, χωρίς αυτήν δεν κάνουμε όνειρα και κατ'επέκταση δεν ζούμε.
@σταυρούλα μου ξέρω πως πονάς αυτό τον καιρό αλλά είμαι σίγουτη πως όλα θα γίνουν καλύτερα και το χαμόγελο θα έρθει και πάλι. Αλλωστε δεν είσαι μόνη ;)
@ quartier libre μου έλειψαν τα μαγικά σου σχόλεια, μου βγάζουν πάντα ηρεμία και ελπίδα. Σ'ευχαριστώ πολύ γι'αυτό :)
@ F μου μας έχεις λείψει πολύ τον τελευταίο καιρό αλλά ελπίζω πως μόλις χαλαρώσεις λιγάκι θα δούμε και πάλι το χαμόγελό σου που τόσο μας φτιάχνει τη διάθεση