Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2008

Μπροστά στον καθρεύτη

Φοβάμαι σου λέω!
Δεν το καταλαβαίνεις;
Μη μου γελάς σαν χαζό.
Φοβάμαι κι εσύ γελάς;
Ηρθε η ώρα για το άλμα
κι εμένα μου' χουν κοπεί τα πόδια.
Κι όλοι με περνούν για χαλαρή και άνετη.
Φοβάμαι, τρέμω.
Μπορώ; Δεν μπορώ;
Θα με βάλω σε τάξη;
Θα νικήσω τον Δαίμονα;
Θα σταθώ ή θα βουλιάξω;
Μη γελάς σου λέω!
Δε με ξεγελάς εμένα!
Αυτά τα χαλαρά στους άλλους.
Εγώ σε ξέρω. Φοβάσαι όσο κι εγώ
κι ας προσπαθείς να το κρύψεις.
Φοβάσαι κι εσύ όσο κι εγώ...
φοβάσαι... είσαι εγώ.

12 σχόλια:

quartier libre είπε...

αποφάσισες,
πως θα βρεις χρόνο για σένα...

επειγόντως, πρέπει να το αποφασίσω κι εγώ...

όσο για το "φοβάμαι",
εγώ δεν φοβάμαι,
ΤΡΕΜΩ...

Unknown είπε...

Καλημέρα :)
καιρός δεν ήταν να βγω από το τούνελ;
Κι όσο για το "τρέμω"... κάπου το γράφω κι εγώ :)

Ανώνυμος είπε...

Γεια και χαρά μικρή "φοβητσιάρα" Ήρα (πλάκα κάνω).
Πολύ ωραίο και άμεσο κείμενο. Πολύ αληθινό και συμβαίνει σε πολλούς!!!
Πάντα τέτοια!!
Δεν σε έχω ξεχάσει θα σου στείλω το πολύχρωμο κείμενο που σου άρεσε.
Μην ξεχάσεις το μουσικό CD.

Πολλά φιλιά
Γιώτα

Unknown είπε...

Καλησπέρα μικρή :)
δεν το ξεχνάω το cd, μέσα στο ΣΚ θα κάνω κάποιες επιλογές και θα το γράψω. Το κείμενο το θέλω οπωσδήποτε!!! Ηταν μακράν το καλύτερό σου, ή τουλάχιστον αυτό που εμένα μου είπε τα περισσότερα από τα υπόλοιπα. Καλό απόγευμα και καλό ΣΚ :)

quartier libre είπε...

"...εμένα μου' χουν κοπεί τα πόδια.
Κι όλοι με περνούν για χαλαρή και άνετη"...

Chryssa είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ.
ΑΛΗΘΙΝΟ.
ΚΛΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΕΙΔΑ SARAH KANE...( ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΟΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΤΕΛΙΚΑ)

ΘΑ ΠΕΡΝΑΩ.
ΦΙΛΙΑ

Unknown είπε...

Καλως ήρθες Χρύσα, να είσαι καλά και να περνάς. Κάθε γνώμη είναι θησαυρός :)

Unknown είπε...

γλυκό μου καλησπέρα :)
ακόμη κι αν σου έχουν κοπεί τα πόδια, όλο και κάποιο χέρι θα βρεθεί να σε κρατήσει για να σε βοηθήσει να σταθείς :)
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΜΟΥ Ο ΦΟΒΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ.
ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΙΣΤΗ Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ
ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΔΥΝΑΤΟ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ
ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ
ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙΣ ....
ΟΠΛΙΣΟΥ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑ !!!!!!!!!

Unknown είπε...

Καλησπέρα ανώνυμε :)
καλως ήρθες στην παρέα. Εχεις απόλυτο δίκιο σ'αυτό που λες, παρόλαυτα είναι φορές που ο φόβος μας σκεπάζει και νιώθουμε αδύναμοι μπροστα στο αύριο.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι η ανώνυμη απο βιασύνη δεν υπέγραψα συγνώμη.
Εντελώς τυχαία μπήκα απρόσκλητη εδώ.
Αν σε πειράζει δεν θα ξαναγάψω ίσως και να μην έχει ιδιαίτερο νόημα για σας.Απ'οτι κατάλαβα είσαστε ομάδα η φίλοι.
Μου άρεσε όπως γράφετε.Είναι πιστεύω καλό να περιμένεις το αύριο θετικότερα απο το σήμερα...απαλήνει τον φόβο.

χαιρετώ
ΕΦΗ
ταπεινά συγνώμη

Unknown είπε...

Εφη μου καλησπέρα :)
καλως ήρθες και επώνυμα :)
Δεν υπάρχει θέμα παρέας, άλλωστε είσαι κι εσύ μέρος αυτής πια, αν το θέλεις :) Εδώ είμαστε για να μοιραζόμαστε, κείμενα, ιδέες, όνειρα.. και ότι άλλο είναι για μοίρασμα :)
Καλό απόγευμα
Ηρα